Nasi mechatronicy w półfinale

Dnia 07.11.2014r. w Zespole Szkół w Chocianowie przy ul. Kolonialnej 13 odbyły się Zawody I stopnia XVII Olimpiady Wiedzy Elektrycznej i Elektronicznej “EUROELEKTRA”, w której wzięło udział 30 uczniów. Byli to uczniowie klas technikum mechatronicznego, którzy rozwiązywali testy w dwóch grupach tematycznych w zależności od swoich preferencji czy też umiejętności. W grupie elektrycznej brali udział uczniowie młodszych klas, a w grupie elektronicznej uczestniczyli uczniowie z klas czwartych.

To właśnie z grupy elektronicznej dwóch uczniów tj. Dawid Rolak i Kacper Szczepański zakwalifikowali się do zawodów II stopnia (Wyniki zawodów i stopnia, patrz okręg we Wrocławiu).

Dawid i Kacper 12.01.2015r. uczestniczyli w zawodach okręgowych II stopnia i walczyli we Wrocławiu o zakwalifikowanie się do finału. Trzymamy kciuki, żeby im się udało.

Lista uczniów w grupie elektronicznej
Lp. Imię i nazwisko Klasa
1. Krystian Kaśków IV TA
2. Paweł Krowiak IV TA
3. Bożydar Łasisz IV TA
4. Dawid Rolak IV TA
5. Kacper Szczepański IV TA
6. Amadeusz Tuszkiewicz IV TA
7. Bartek Żerebecki IV TA
8. Krzysztof Grotnik IV TB
9. Kamil Wiencek IV TB
10. Andrzej Woźniewicz IV TB
Lista uczniów w grupie elektrycznej
Lp. Imię i nazwisko Klasa
1. Krystian Karawacki III TA
2. Kamil Potocki III TA
3. Mateusz Przybył III TA
4. Dawid Tarasiuk III TA
5. Grzegorz Ryl III TB
6. Łukasz Żelem III TB
7. Mateusz Apanasiewicz II TA
8. Aleksandra Gościniak II TA
9. Wojciech Janik II TA
10. Mateusz Rosa II TA
11. Jakub Skarb II TA
12. Jakub Tarczyło II TA
13. Dariusz Tronina II TB
14. Jakub Duszeńko II TB
15. Mateusz Kaczyński II TB
16. Michał Kikowski II TB
17. Przemysław Konkel II TB
18. Piotr Lepianka II TB
19. Radosław Przybylak II TB
20. Hubert Pura II TB

Z niecierpliwością czekamy na wyniki. Organizatorem Olimpiady jest Stowarzyszenie Elektryków Polskich z siedzibą Komitetu Głównego Olimpiady w Bydgoszczy.

Celem Olimpiady jest:

  1. podnoszenie poziomu kształcenia zawodowego,
  2. pobudzanie i rozwijanie zainteresowań uczniów zawodem elektryka i elektronika,
  3. upowszechnianie wzorców etyki zawodowej, kultury technicznej i racjonalnego użytkowania energii    elektrycznej,
  4. współzawodnictwo uczniów z różnych szkół,
  5. nawiązywanie współpracy między szkołami i wyższymi uczelniami.