Otwarcie platformy gaminifikacyjnej dla uczniów klas patronackich KGHM – 11 lutego 2021r.

Od 11 lutego w ramach realizacji projektu ,, Kompetentni w branży „ KGHM Polska Miedź S.A. otwiera dla uczniów szkół i klas patronackich LGOM-u atrakcyjną grę edukacyjną ,, Kosmiczna przygoda”. Tematyka Konkursu obejmuje treści programowe przewidziane w programach nauczania w zawodach objętych patronatem KGHM Polska Miedź S.A., a także wiedzę o regionie Zagłębia Miedziowego. Zachęcamy więc do wzięcia udziału wszystkich uczniów klas mechatronicznych naszej szkoły objętych patronatem KGHM.

Platforma gamifikacyjna będzie dostępna online od 11 lutego do 11 czerwca  tylko dla uczniów klas patronackich KGHM;

Także uczniowie klas patronackich naszej szkoły mają okazję zagrać w grę online przygotowaną specjalnie dla nich. W ramach poszczególnych misji podczas kosmicznej przygody będą poznawali KGHM, a dzięki zaangażowaniu, odpowiadaniu na pytania/quizy zdobywali żetony wymienialne na nagrody. Bank nagród jest bardzo bogaty zawiera gadżety KGHM, można także wygrać wycieczki po Oddziałach KGHM, sprzęt multimedialny czy karty podarunkowe.
Uczniowie grając na platformie pracują na swój indywidualny wynik, ale też zdobywają punkty dla swojej szkoły. Dla pierwszych 3 szkół w rankingu zaplanowane są również nagrody. Przewodniczką dla ucznia po grze będzie dziewczyna o imieniu Miedźka.
Start projektu nastąpi w  czwartek, 11 lutego godzina 12.00

Kompetentni w branzy - plakat inf. (1)

Opiekunem dedykowanym / koordynatorem / ze strony szkoły jest p.  Maciej Piotrowski. Dalsze informacje dotyczące wejścia na platformę  zostaną przesłane przez opiekuna uczniom klas patronackich na e-dzienniku.
Ponadto każdy uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem udziału w grze edukacyjnej zamieszczonym poniżej.
Pamiętajcie także , że jako uczestnicy jesteście także reprezentantami Zespołu Szkół na platformie gry.

Regulamin www.kompetentniwbranzy.pl oraz informacja dotycząca przetwarzania danych (268 pobrań )