W dniu 15.03.2013 roku uczniowie Technikum Obsługi Turystycznej wzięli udział w wycieczce zawodoznawczej do Polkowic, celem zapoznania się z infrastrukturą turystyczną, na przykładzie działalności Aqua Hotelu.
Uczniowie dzięki uprzejmości Prezes Aqua Hotel S.A. Pani Katarzyna Gryś mogli zapoznać się z organizacją, wyposażeniem i działalnością biznesowo-gastronomiczną trzygwiazdkowego hotelu.
Aqua Hotel to nowoczesny kompleks hotelowo-konferencyjny z bogatym zapleczem rekreacyjnym, wypoczynkowym i restauracyjnym. Posiada 130 miejsc noclegowych w 65 nowocześnie wyposażonych pokojach, w tym pokoje jedno i dwu osobowe, pokoje trzy osobowe dostosowane do pobytów rodzinnych, pokoje dla osób palących i niepalących oraz pokoje dla osób niepełnosprawnych. Dla bardziej wymagających gości hotel posiada również dwa apartamenty. Niewątpliwym atutem tego hotelu jest również bardzo miła i przyjazna atmosfera, która na pewno sprzyja dobremu samopoczuciu gości.
Uczniowie mieli możliwość obejrzenia pokoi hotelowych o zróżnicowanym standardzie, poznali różnice w wyposażeniu apartamentu i pokoju typu standard. Młodzież obejrzała modułowe sale konferencyjne, dowiedziała się, w jaki sposób można regulować ich wielkość, jak zmieniać ich wystrój w zależności od przeznaczenia oraz jak przygotować do konferencji lub bankietu.
Uczestnicy wycieczki zapoznali się także z organizacją pracy restauracji hotelowej. Ciekawym tematem był room service, który również wchodzi w zakres usług gastronomicznych. Była możliwość obejrzenia kuchni i jej wyposażenia.
Pobyt w hotelu pozwolił młodzieży pogłębić wiedzę dotyczącą usług noclegowych, gastronomicznych i obsługi konsumenta. Uczniowie zdobyli wiele cennych informacji, które wykorzystają w dalszej ścieżce zawodowej.